Освіта навпаки, або Першопрохідці-STEM
STEM-освіту часто
називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM
зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і
механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових
знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура
STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія),
engineering (інженерія), mathematics (математика) – і найбільший «козир»
STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за
допомогою інтеграції всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання.
Чи затребувані нові підходи в
українській системі освіти? Якими є перші успіхи і невдачі STEM-першопрохідців?
Про це на всеукраїнському науковому семінарі в рамках VII Міжнародної
науково-практичної конференції «Інноваційні технології навчання обдарованої
молоді» розповіли педагоги-практики, які працюють у школах, вишах і позашкіллі.
Кажуть: ще рік тому дізналися про саме лише поняття STEM, а нині вже можуть
поділитися першими результатами роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар