ЗНО та ДПА

Наказ від 11 січня 2023 року № 19 "Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2022/2023 навчальному році", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 січня 2023 року за № 167/39223


ЗНО з фізики: особливості тесту 2019 року

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у 2019 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності («логічні пари»), завдань відкритої форми із короткою відповіддю структурованого і неструктурованого типу.
Загальна кількість завдань тесту з фізики – 38, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з фізики.
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 60.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
Тест містить 24 завдань цієї форми (№1-24), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання встановив відповідність і зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.
Тест містить 4 завдання цієї форми (№25-28), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю
Структуроване завдання. Воно складається з основи та двох частин і передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання у бланку відповідей А.
Тест містить 4 завдання такої форми (№29-32), що оцінюються в 0, 1 або 2 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Неструктуроване завдання. Воно складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А.
Тест містить 6 завдань такого типу (№33-38), що оцінюються в 0 або 2 бали: 2 бали, якщо вказана правильна відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або відповіді на завдання не надано.
Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться.
Додаткові матеріали та обладнання під час виконання тесту з фізики не використовуються. У тестових зошитах із фізики будуть подані таблиця префіксів до одиниць SI і таблиця значень тригонометричних функцій деяких кутів.
Зміст тесту ЗНО з фізики визначений відповідно до програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.
Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики поділено на п’ять тематичних блоків: “Механіка”, “Молекулярна фізика та термодинаміка”, “Електродинаміка”, “Коливання і хвилі. Оптика”, “Елементи теорії відносності. Квантова фізика”, які, в свою чергу, розподілено за розділами і темами.
Метою зовнішнього незалежного оцінювання з фізики є оцінити наступні уміння учасників зовнішнього незалежного оцінювання:
  • встановлювати зв’язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів;
  • застосовувати основні закони, правила, поняття та принципи, що вивчаються в курсі фізики середньої загальноосвітньої школи;
  • визначати загальні риси і суттєві відмінності змісту фізичних явищ та процесів, межі застосування фізичних законів;
  • використовувати теоретичні знання для розв'язування задач різного типу (якісних, розрахункових, графічних, експериментальних, комбінованих тощо);
  • складати план практичних дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обладнанням, обробляти результати дослідження, робити висновки щодо отриманих результатів;
  • пояснювати принцип дії простих пристроїв, механізмів та вимірювальних приладів з фізичної точки зору;
  • аналізувати графіки залежностей між фізичними величинами, робити висновки;
  • правильно визначати та використовувати одиниці фізичних величин.
Радимо учасникам тестування з фізики ознайомитися з наступними матеріалами:

ЗНО 2018

Інформаційно- роз’яснювальна робота щодо особливостей пробного ЗНО-2018
Буклет № 1
Буклет № 2



Семінари з питань підготовки до ЗНО-2018

Відео-презентації «ЗНО як складова системи забезпечення якості освіти», які розміщено за посиланнями:

Українська мова і література
Історія України
Математика
Англійська мова
Фізика
Географія
Біологія
Хімія


 (наказ відділу освіти, молоді та спорту Роменської РДА)



Зовнішнє незалежне оцінювання 2016 року

27 квітня на базі Бобрицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Роменської районної ради відбувся обласний семінар-практикум з теми «Організація проведення державної підсумкової атестації. Контрольно-аналітична діяльність адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів»
У ньому взяли участь методист Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Барсук На.О., директори та заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи, працівники управлінь та відділів освіти з міст та районів Сумської області.
Учасників семінару привітав заступник голови Роменської районної державної адміністрації Татарінов ВМ. У своєму виступі він зазначив, що ефективна співпраця управління освіти, молоді та спорту з районними органами влади є запорукою успішної діяльності закладів освіти району.
Семінар відкрила головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Шаповалова О.П., яка наголосила на тому, що пріоритетним напрямком освітньої галузі Роменщини є рівний доступ до якісної освіти, та проаналізувала роботу управління і закладів освіти Роменського району щодо підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Директор Бобрицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коренівський О.Г. виступив з презентацією навчального закладу «Створення умов для розвитку учнівської обдарованості як один із факторів формування позитивного іміджу сучасного навчального закладу». Руденко Л. І., заступник директора школи з навчально-виховної роботи, розповіла про роботу педагогічного колективу з обдарованими учнями, про здобутки та перспективи.
Значну увагу на зустрічі було приділено питанню підготовки до державної підсумкової атестації учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Роменського району у 2015/2016 навчальному році. Досвідом роботи щодо управління системою контролю за рівнем знань учнів з базових дисциплін у процесі підготовки до державної підсумкової атестації поділився Коренівський О.Г. Про роботу адміністрації та учительського колективу по забезпеченню належної підготовки до атестації розповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Андріяшівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ясир Л.О.; про підготовку до проведення ДПА у початковій школі – директор Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Матяш Т.М.; про роль заступника директора з навчально-виховної роботи у підготовці та проведенні ДПА у 9 класі – заступник директора Ведмежівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шевченко С.М.; про особливості підготовки до проведення ДПА в загальноосвітніх навчальних закладах ІІІ ступеня – заступник директора Рогинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ромащенко Н.О.. Практичний психолог Великобубнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Галайко В.І. підкреслила необхідність психологічного супроводу проведення державної підсумкової атестації.
Підводячи підсумки роботи, Барсук Надія Олексіївна наголосила на чіткому дотриманні Положення про державну підсумкову атестацію учнів(вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, і висловила сподівання на загальний успіх цієї важливої кампанії.


Сумська область (фізика)
      Результати ЗНО

Роменський район
      Результати ЗНО

Немає коментарів:

Дописати коментар