вівторок, 28 листопада 2017 р.

Фізика у новаційному форматі

Тетяна Вакарова, вчителька Кривської школи, після проходження програми “Про.Навички” в Центрі інноваційної освіти “Про.Світ” зрозуміла, що “уроки у форматі змішаного навчання дають широке поле для дій як для учня, так і для вчителя”.
Для початку впровадження технології на своїх уроках Тетяна обрала один клас, для якого планувала закупити ноутбук, щоб мати можливість реалізувати онлайн-складову уроку. Так і народився проект “Фізика у новаційному форматі”.
Здавалося б, до яких змін може привести такий маленький крок? Тетяна розповідає: Інколи за один урок можна підняти нагора дуже багато інформації, до якої на звичайних уроках дійти не вдається. У роботувключаються навіть ті учні, які на стандартних уроках не працюють. Вони або шукають відео, або якусь цікаву інформацію з теми, так само вступають у дискусію або дають слушні поради групі”.
Ноутбуком користується група на одній зі станції під час змішаного навчання (метод “ротація за станціями”). Під час таких уроків пані Тетяна використовує відеоконтент з Віртуальної лабораторіївідеододаток до підручника, відеоанімації, симуляції з фізики, EdEra Intro: Фізика та платний ресурс Фізика нова.У тому класі, де пані Тетяна проводить уроки в змішаному форматі, в учнів спостерігається краще ставлення до предметубажання вчити не лише те, про що написано в підручнику, а й шукати додаткову інформацію. Та на таких уроках учні настільки захоплюються, що часом складно організувати час навчання, і це його затягує. Тому якщо говорити про розв’язування задач, підготовку до олімпіад чи ЗНО – тут вчителька дотримується традиційних методів.
Пані Тетяна бачить, що учні налаштовані на те, щоб технологію змішаного навчання використовувала не лише вона. До того ж, щиро вважає, що в старшій ланці бажано, щоб як мінімум троє вчителів викладали свої предмети за цією технологією – аби інтегровувати фізику з іншими природничими предметами.
Натомість у школах до інновацій ставляться дуже обережно, непокояться, що учні використовуватимуть планшети та іншу техніку для гри, а не для науки.

Я вважаю, що найбільш ефективними і перспективними інноваційним технологіями в освіті є навчання через мережі. Філософія нової української школи - формат змішаного навчання, пошук нових медійних можливостей.
Інтерактивне навчання – це сучасна потреба всього освітнього процесу , дозволяє дітям добре засвоїти новий зміст , набути компетентності для життя. Тому також проводжу уроки у змішаному форматі ( розробляю інтерактивні вправи на базі інтерент-платформи LearningApps.org , створила класи та працюю у проекті «Інтерактивне навчання» видавництва Ранок , використовую на уроках освітню програму "ЯКлас").

Немає коментарів:

Дописати коментар