суботу, 18 березня 2017 р.

  Конкурс  "Нехай завжди квітує дерево родинне"
Тихими осінніми вечорами, коли нікуди не потрібно поспішати, а за столом зібралася вся родина, немає нічого кращого, ніж згадати про свої витоки: про свій рід, своїх предків, що наділили тебе своїми рисами, талантами й навіть виглядом. Так чому б, розглядаючи сімейні фотографії й слухаючи історії з життя родичів, не об`єднати все це в справжнісіньке родинне дерево? При нинішньому темпі життя, на жаль, губляться родинні зв’язки, і мало хто пам’ятає, як звали прабабусю, чим вона займалася, де жила, не кажучи вже про далеких родичів. Розпочате родинне дерево продовжать нащадки, які наочно отримають уявлення про те, що таке справжня сім’я, адже вона дуже важлива в житті кожної людини. Щасливий той, хто має дружну, міцну родину. Сім’я - це не тільки оселя, у яку завжди хочеться повернутися, це ще й турбота, розуміння, надійне плече; не тільки батьки, тітки, дядьки, а й бабусі, дідусі, прабабусі, прадіди, тобто предки.
Для мене важлива історія мого роду, біографії членів моєї сім’ї. Ще в дитинстві я любив слухати розповіді про далеке й не дуже минуле ...


Немає коментарів:

Дописати коментар