середа, 23 листопада 2016 р.

0 927
Лише за останній рік завдяки опорним школам 332 дитини, які сиділи ізольовано і здобували індивідуальне навчання, тепер їздять до школи та нормально навчаються, про це розказала міністр освіти і науки України Лілія Гриневич на відкритті семінару «Управління освітою та якість освіти в сільській місцевості».
Вона наголосила, що за цей рік розпочали свою діяльність 137 шкіл і 360 їхніх філій. Наразі по всій країні  довозиться понад 10,4 тис. учнів.
Незалежно від місця проживання між дітьми розподілені таланти і вміння, працелюбність – потенціал для успіху. Саме тому дивитися на статистику ЗНО, що показує драматичне відставання оцінок дітей із сільської місцевості від результатів дітей з міста, дуже болюче. Адже вона показує не здібності учнів, а нерівний доступ до якісної середньої освіти в нашій країні, і опорні школи мають це виправити” , – зазначила Лілія Гриневич.
Уряд, в свою чергу, в освітню субвенцію на наступний рік заклав 200 млн – на автобуси для опорних шкіл, 300 млн – на кабінети для вивчення природничих наук, а також окремо 300 млн для навчальних закладів об’єднаних територіальних громад.
Опорна школа в сільській місцевості має стати ядром громади та забезпечити якісну освіту для всіх українських дітей. Пам’ятайте, ми з вами – в одній команді. Міністерство освіти і науки надзвичайно зацікавлене, щоб ви відчували наше плече, адже ваш успіх – це наш успіх. Ви сьогодні демонструєте всій Україні, що процес створення опорних шкіл окуповується новими високими результатами та успішністю наших дітей”, – наголосила міністр освіти і науки України.

Немає коментарів:

Дописати коментар